I ♥ IHERB

I dag fikk jeg en pakke fra IHerb. HURRA ….

Jeg sliter litt med å få i meg frokost tidlig om morgenen. Vi snakker før 06.30 altså.

Det blir ofte Maca rørt ut i juice  og en kopp kaffe med fløte.
Så  nå har jeg bestilt en boks med «frokost blanding» på Iherb.com

Det er ikke alltid like lett å velge blant alle de alle de 100 tusen forskjellige shakene inne på iherb.

Det fine med akkurat denne er at den har høyt innhold av protein. Også inneholder den spirulina,  psyllium (husk), bipollen, vitaminer av diverse  slag, lecithin, og klorofyll.

Så nå skal det bli frokost heretter 🙂

Om du skulle bestille noe på iherb for første gang

så får du 5 dollar i rabatt om du legger inn koden LAP 875 på ordren din.

Gleder meg til smake den nye frokosten i morgen tidlig.

6 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

6 responses to “I ♥ IHERB

  1. Oioi, den virket veldig spennende 🙂

  2. Hmmmm den skal jeg sjekke innholdet i:-) Kjekt å ha deg tilbake foresten.
    Sliter du med frokost bør du teste yndlingssmoothien min med avocado, kaffe,linfrø,proteinpulver og soyamelk, den er bedre enn sjokolade sier mannen og det beste av alt den metter godt. Jeg lager ofte rikelig og har som et lite mellommåltid før en trening eller mellom lunsj og middag.

  3. Heihei 🙂 Kom nettopp over bloggen din, og må si at den er veldig interessant. Denne fantastiske shaken din her tror jeg nesten jeg burde prøve. Siden jeg har både ME (som gjør meg ekstremt kvalm om morningen før skole eller andre må-ting) og diabetes (som gjør det fullstendig utelukkende å kutte ut frokosten) kunne det kanskje være en ide å prøve noe slikt 🙂

Legg igjen en kommentar

