Min lavkarbo dag……

Blir det feil av meg å spise proteinene i et måltid og grønnsakene i et annet?

Håper ikke jeg blir arrestert ,for det har jeg gjort i dag.

Jeg spiste / drakk min nye shake på morgenen.

Jeg følger jo aldri helt planen for jeg har selvsagt noe mer i min shake.

Joda min nye shake og hemp pulver og soya melk er en fyldig frokost.

Og til lunsj spiste jeg rester av  kylling.

Og noen timer senere ble det masse cherry tomater.

Og utpå ettermiddagen spiste jeg noen karbonader.

Og da jeg kom fra jobben spiste jeg restene av sellerirot mosen med smør fra i går.

Og til dessert ble det

Ha ha ha ha…..brokkoli mos med en smør klatt.

Er god og mett akkurat nå🙂

( ser jeg burde få i meg mer fett………. og kanskje spise grønnsakene sammen med kjøttet)

4 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

4 responses to “Min lavkarbo dag……

  1. Høres ut som en ekte lavkarbo-dag. Skal du i ketose, eller blir det med denne ene dagen?

    • Når du sier det så var i grunn det en god ide.
      Det er noe jeg skal jobbe med fra og med NÅ🙂

      • Da følger jeg spent med på dine erfaringer🙂 Jeg selv var i ketose i 2 måneder fra nyttår, og hadde det utmerket. Disse par ukene som har gått siden jeg slapp opp litt, har vært verre. Med en gang blodsukkeret begynner å svinge pittelitt, kommer sjokoladesuget, og jeg må frem med viljestyrken igjen….

  2. Jeg synes det virker som du er kjempeflink!

Legg igjen en kommentar

