MAT sminke, …….det er ikke noe farlig ingredienser i NORSK mat……..

I helgen har jeg ikke gjort så mye spennende. Bortsett fra at jeg har vært i selskap og diskusjonen gikk rundt bordet.

Og diskusjonen handlet om:  «…….det er ikke noe farlig ingredienser i NORSK mat……..

Ja jøss, dere kan tro at jeg sto i bresjen for å forklare at det er masse usunne og merkelige ting i Norsk mat.

Jeg prøvde meg litt forsiktig med at det kan være spinat i pistasj isen i stedet for det ,det burde være.

Og da var svaret : «Jammen, spinat er jo sunt» ……….(Støøøøøøn)

Det er ikke lett å få folk til å bli med på kampen mot «mat sminke»

Og etter endt diskusjon så sa flere » Om det er såååå farlig som du sier, hvorfor går dere ikke hardere ut mot norske myndighetene»

Ja jøss, dere kan tro jeg stønnet igjen ( inni meg) og forklarte om alle vi 8 rundt dette bordet er helt uinteressert i hva maten inneholder bortsett fra meg så er det ikke lett å dra den kampen alene.

Kom med forslag / tips om grove mat sminke i NORSK mat.

Jeg skal lage ei liste som jeg skal servere ved neste sammenkomst🙂

Oj, glemte å fortelle om min EPLA butikk. Nei, jeg selger ikke epler men smykker.

http://epla.no/shops/pauladesign/

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Litt av hvert

Legg igjen en kommentar

