Hvor enkelt kan det bli

Noen mener det er så vanskelig å leve et liv med mindre karbohydrater.

Men når man har kommet inn i en god stim så er det ikke vanskelig.

Nå lever ikke jeg et strengt lavkarbo/ LCHF, men lever etter ideen om minst mulig karbohydrater som er mulig for meg i min hverdag.

Det er når sulten/ fysingen kommer kastet på deg, at men har lett for å ty til hurtige løsninger.

Her kommer det noen hurtige løsninger:

Nøtter ( nøtter selges nesten overalt)

Sukkererter i pose ( matbutikken har ferdig vasket sukkererter i små poser)

Sherry tomater (matbutikker har flere typer å velge mellom)

Kyllinglår ( mange butikker har ferdig grillet kylling lår)

Skinke rullet rundt ruccola salat ( en pk med skinke holder til to måltider og en pk med salat holder til flere måltider)

Høy protein bar uten sukker ( jeg har Atkins sjokolade bar i veska i nøden)

Salat ( salat kan man lage hjemme eller så selges det ofte ferdig salater i div kiosker, butikker)

 

Hjemme er det lurt alltid å ha smør, fløte, egg og rømme i kjøleskapet.

Her om dagen ble jeg sulten rundt lunsj tider:

Jeg stekte 2 champion og litt løk.

Hadde en ts med grov sennep oppi sammen med en stor skvett fløte.

Deretter helte jeg det hele i en skål og hakket avokado i små biter og drysset over.

Det var fantastisk godt og veldig mettende. Og det tok 7 minutter å lage.

Her er et bilde til. Bare her har ♥13 åringen satt frem blomster potter og bokser som hun har laget. Hun var svært fornøyd med resultatet.

 

Hun har brukt hampetau fra PAnduro  og gamle kaffebokser, blomsterpotter, syltetøyglass og det minste glasset

mener jeg stammer fra kokos fett. Forøvrig også kjekt å ha i huset.

 

 

 

2 kommentarer

Filed under Tips

2 responses to “Hvor enkelt kan det bli

  1. Takk for tips fra liten og stor🙂

Legg igjen en kommentar

