Overflod i hjemmet.

Jeg er igrunn heldig.

Jeg har jo utdannet meg innen Biopati og brenner for bedre helse for alle.

Har også en hobby, det er å lage noe. Jeg skriver «lage noe» for det er jo det jeg gjør. Det kan være kort, smykker, ørepynt, lommebøker, vesker, ringer osv.

Og slik har det vært i flere år. Og da skal jeg si at det hoper seg opp med saker , ting og helsekost.

Hobbyrommet er fullt. Mega fullt. Her er bilder fra mitt hobbyrom. Og jeg bestemte meg for at jeg skulle være flink og bruke av det jeg allerede hadde kjøpt inn men det var før jeg begynte på Panduro Hobby i Tønsberg🙂

Og nå har jeg tenkt det samme om helsekost skuffen min på kjøkkenet også.

Jeg skal bruke av det jeg har før jeg kjøper noe nytt.

Her om dagen fikk jeg tømt en boks med MACA.

Og det må jeg si at MACA er et fantastisk produkt. Og jeg syntes jo nesten at jeg må kjøpe mer.

Men først skal jeg tømme en flaske med KLOROFYLL. Synd denne er tilsatt myntesmak. Ikke bra.

Og hver kveld, før jeg legger med skal jeg ta URBASE rørt ut i vann

Urbase bør taes om kvelden rett før du skal gå og legge deg. Det hjelper kroppen med å bli mer basisk. Om man tar det på dagen før mat kan magesyren bli for basisk og da blir det fort fordøyelses problemer. Jeg har prøvd.

Ellers har jeg også en eske med Chlorella som jeg skulle tatt regelmessig

Jeg har vært veldig flink tidligere med å ta Chlorella. Men akkurat nå ligger det en eske med disse super flotte mørke grønne algene som hjelper kroppen med å bli renset, i skuffen. Tiden er jo inne nå på våren, med en innvendig rens.

Det ligger forresten en tom flaske med TART CHERRY i resirkulering containeren akkurat nå.

Denne kjøpte jeg mest for jeg hadde lest en bok om supermat. Og Ordet Tart Cherry kom stadig opp. Hjernen min skrek «MÅ PRØVE, MÅ PRØVE». Men det ble vel med den ene flasken.

Aloe Vera er et flott produkt

Men ble seriøst skuffet over at Pure Planet hadde natriumbenzoat i produktet. Så den blir vel stående i skuffen, tror jeg.

Jeg har en god del BI POLLEN i skuffen. Og jeg det tar jeg hver dag. Og om du leser dette Lisbeth, så skal jeg gi bort litt til mannen din Øyvind for han trenger det🙂

Og skulle det bli krise tilstand her i landet så skal bipollen min bli med. Jeg kan leve lenge på den.

I fjor hadde jeg en faste uke, og da skulle jeg ta Bentonite som et hjelpe middel for å rense kroppen. Dessverre ble

det hengende igjen i tollen og kom etter at jeg var ferdig med fasten.

Jeg har prøvd det og erfart noe allerede. Må ikke bruke en metall skje for å røre ut. Alt festet seg på skjeen. Må kun ristes ut i et riste beger. Start forsiktig. Fordøyelsen brukte lengre  tid enn normalt. Men jeg burde bare prøve igjen.

Ellers bruker jeg Spiru-tein hver dag blandet med masse hemp pulver ristet ut i havre/soya melk. Tommel opp.

Ellers er jeg svært fornøyd med kokosoljen. Tar ca en teskje daglig.  Smaker godt også. Om jeg er kjempesulten tar jeg litt kokosolje og det demper fort den verste sulten for en liten stund.

Som alle skjønner er både hobbyrom og kjøkken skap/ skuff fullt av både saker, ting og helsekost.

Hobbyrommet ser ut til å bli fyllt enda mer, mens helsekost skuffen min har jeg full kontroll på .

 

4 kommentarer

Filed under Tips

4 responses to “Overflod i hjemmet.

  1. Høres fornuftig ut:-) Jeg har også bestemt meg for å spise opp det jeg har av vittaminer og andre godsaker før jeg kjøper nytt. Har også innført innkjøpsstopp på meg selv når det gjelder klær og sko. Med et unntak…… Når 5 kg er borte skal en korall farget bukse og et par TOMS sko kjøpes inn, men det er alt jeg trenger for sommeren. Tar først 1mnd. men håper på 3 mnd. uten å kjøpe klær eller sko. Det er den overfloden av alt…….
    God helg og nyt påsken:-)

  2. NINA

    Hvor kjøpte du ,MACA ?

Legg igjen en kommentar

