Avgiftning med «kjøkken» urter

Enda et innlegg om seminaret i Oslo.

Denne  gang handler innlegget danske Eva Lydeking-Olsen. Jeg var litt spent på hennes foredrag for jeg har en mega stor bok som hun har skrevet om optimal ernæring. Boka er flott på mange måter men utrolig rotete. Skulle jeg lure på noe om fett og slår opp i innholdfortegnelsen så er det 58 forskjellige sider om fett. Og da snakker vi om hver gang hun har nevnt ordet fett.

Eva Lydeking -Olsen er utrolig dyktig og hun brenner for det hun driver med.

 

Men da jeg så henne ble jeg litt overrasket.

Og jeg lagde meg selv en historie i hodet på hvorfor hun så ut som hun gjorde:

NB : Inne i hodet på Aila: Eva Lydeking-Olsen er i hagen sin lørdag formiddag i Danmark og planter Koriander. Plutselig ser hun på klokken og ser at hun skal være i Oslo om 1,5 time. Hun rekker ikke å skifte eller å stelle seg. Selv tannpussen hopper hun over. Og kaster seg i en taxi og kommer seg til Gardermoen via Kastrup.

Slik så hun ut. Møkkete og hullete klær. Men damen kan mye om ernæring, det skal hun ha.

Hun sier:

– man blir påvirket av maten man har spist 3 timer før

– er man for basisk- kan man få reaksjoner som irretasjon

– B-vit Tiamin øker blodtilførselen til hjernen

Lecitin og B-vit som base tilskudd

– Dopamin mangel = ADHD og Parkinson sykdom

– Hvile etter trening, skole, arbeid og stressende situasjoner er veldig viktig. Nervesystemet tar skade av «å aldri få ta seg inn igjen»

– Nikkel allergi- stor sannsynlighet for andre metallallergier

Eva kom med et enkelt og effektivt middel som man kan lage selv :

Avgiftnings kur 2 uker: Masse frisk koriander, salt og oliven olje. Velg kun beste kvalitet.

Ha alt i en foodprosseor og kjør alt til en fin masse.

Ta 2 skjeer 2 ganger daglig i 2 uker. Husk å drikk masse vann. Vannet hjelper til å skylle ut

alle avfallstoffene.

Også kan du lage te på Korainder frø.

Lykke til ♥

 

1 kommentar

Filed under Seminar/ kurs

One response to “Avgiftning med «kjøkken» urter

  1. Førsteinntrykket får du aldri sjanse til å gjøre igjen. Om hun er aldri så dyktig, så hadde min troverdighet til det hun sa vært veldig, veldig skeptisk om hun virket skitten. Utseende kan ingen velge, men klær og renslighet kan man gjøre noe med. Å skal man holde foredrag, så……… ja da skal en liksom se litt ordentlig ut. Ikke at jeg kan utale meg, for jeg var der ikke, har kun lest din versjon av ditt inntrykk:-)) Å huff nå virker jeg fæl…… Kjekt å se litt liv på bloggen din:-)

Legg igjen en kommentar

