Næring på boks….

Noen pakker i posten er mer morsomme enn andre.

Som disse fra Iherb:

Først kom denne. Liker denne for den har så mange fine ingredienser som jeg liker.

Så fikk jeg pakke nr 2:

Nå kan det virke som pakkene bare komme av seg selv men det er jo selvsagt jeg som har bestilt dem. Og denne gangen ble jeg anbefalt av http://lovelyliller.com/ om denne shaken. Og jeg er ikke vond å be. Billig var den også.

Pakke nr 3:

Og her om dagen begynte jeg å savne mine «grønne» drinker. Og da var jeg innom iherb.com igjen og bestille denne:

Den var faktisk laget spesielt for kvinner. Og da jeg ikke vond å be igjen.

Så nå er jeg igang med greens og mine morgen «shaker»

Da jeg gikk på natur medisinske studier, så fortalte min lærer meg at: om hun hadde klienter som slet med  kraftig sukkersug så anbefalte hun å bruke proteinrike shaker en stund. Det funker faktisk også.

Om du handler på Iherb.com for første gang så får du rabatt om du legger inn denne koden:

Legg igjen en kommentar

Filed under Tips

Legg igjen en kommentar

