Delvis selvlaget energi drikk….

Alltid når jeg gjør noe eller lager noe så må jeg gjøre min egen «greie».

Som denne gangen:

Magma Plus er min morgen starter. Jeg rister det ut i juice og drikker det hver morgen.

GFC-20533-0

Og jeg liker innholdet godt og det er ikke noe galt med sammensetningen eller noe…

Men jeg har, eller hadde en boks med Chlorella tabletter….

IMG_3134

 

Og tenkte kjapt at disse burde jeg få spist opp og heiv de oppi en elektrisk mandelkvern.

Og i neste øyeblikk så hadde jeg rotet i mer helsekost skuffen min og funnet frem mine bipollen. Og de havnet oppi kverna sammen med  Chlorella`n.

Og da jeg først var i gang med å rote i skuffen fant jeg Maca også.

IMG_4540

 

Og Maca`n led samme skjebne. Opp i kverna ( selv om Maca er pulver).

Etterpå siktet jeg alt pulveret opp i Magma Plus boksen. Og der…. hadde jeg verdens beste morgen drikk pulver.

Men Bipollenkornene lå igjen, og de var Chlorella befengt.

Hvert eneste lille korn var bedekt med Chlorella. Hurra, tenkte jeg.

Mer bipollen

 

Dette er jo vinn,vinn.

bipollen laget av Aila

bilde med bipollen

På siste bilde er  det Bipollen i natura og Bipollen bedekt med Chlorella.

Snakkes….

3 kommentarer

Filed under helsekost

3 responses to “Delvis selvlaget energi drikk….

  1. Cathrine

    har du en e-mail adresse?

  2. Genialt! Masse god supermat i ett🙂

Legg igjen en kommentar

