En ørret metter mye

Jeg spiser mat med lite karbohydrater.

Og her en dag var jeg på butikken og de hadde hel ørret på tilbud.

fersk ørret

 

Og det er mye mat, i den ørreten det skal sies.

Først hadde vi en fantastisk god ørret middag med grønnsaker .

Deretter renset jeg fisken og puttet i en boks i kjøleskapet.

Det ble:

kald ørret+ majones+grønnsaker= lunsj

kald ørret+ seterrømme+grønnsaker= frokost

kald ørret+ avocado=lunsj

Middag Suppe:

IMG_5347

1 rød løk hakkes og stekes i smør

brokkoli, blomkål, sukkererter,sopp osv ( jeg tar hva jeg har i kjøleskapet)

Og 1/2 liter vann

Små koke i 4 minutter og deretter helle over fløte til en passe mengde suppe.

Og deretter tilsette ørreten (og avokado ).

Klar til servering

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Tips

Legg igjen en kommentar

