Kokos makroner i juni

Idag laget jeg kokos makroner.

lchf kaker

Her er oppskriften:

3 eggehviter ( vispet stive sammen med sukrin)

4 ss Sukrin

2 ss Husk ( loppefrø)

2 ss mandelmel

12 ss kokosmasse

stekes på 180 C ° i ca 10 min. Sjekk kakene hele tiden.

Som dere ser ble oppskriften til mens jeg laget dem. Derfor går alt i spiseskje mål.

Om man ønsker dem søtere så ha i mer sukrin. Jeg syntes de var passe søte. 

♥12 åringen likte dem veldig godt også.

Bildet bak er av Anders Kaardal og det heter » Horten i hue»  Du ser Bastø fergen i venstre hjørnet 🙂

Et veldig festlig bilde igrunn. Jeg ser noe nytt på det hver gang jeg kikker på det. 

See you later 🙂

2 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

2 responses to “Kokos makroner i juni

  1. Kaffekos er kaffekos:-)) Småkaker er nydelig året rundt og smaker nok mye bedre på denne årstiden enn rundt jul da det er ørten andre godsaker på bordet. Sikkert supert å ta med på tur.

Legg igjen en kommentar