Ta vare på ventetiden

Når du MÅ vente, får du en utmerket anledning til å ta en pause og gjøre ingenting.

Bruk tiden til å lukke øynene og synk ned i deg selv. Fokuser på hjertet og bare – vær.

Et par minutter holder for å komme ned og lande seg selv.

Ta vare på tiden når du venter på bussen, toget, en person eller når du står i kø.

Det gjelder å være i nuet og samle seg selv.

Det er ikke lenge til jeg skal ut å reise med fly igjen.

Jeg skal stille meg i køen inn til sikkerhets kontrollen og lukke øynene og puste dypt 🙂 Rett og slett samle meg selv.

Tror jeg skal få det til.

De neste dagene skal jeg øve meg når jeg venter på bussen. Stå rett opp og ned og lukke øynene og puste med dype åndedrag 🙂

Men først skal jeg øve litt på sofaen hjemme. Slappe av altså ……………

1 kommentar

Filed under Tips

1 responses to “Ta vare på ventetiden

Legg igjen en kommentar